Eksempel på en dag med StrongBody mat

Eksempel på en dag med mat med en kostholdsplan fra StrongBody

I StrongBody sine kostholdsplaner pleier vi å sette opp 5-8 likeverdige alternativer til hvert måltid, bestående av matvarer som er tilpasset kundens individuelle ønsker. For eksemplets skyld har jeg begrenset det til bare to alternativer til hvert måltid her nå.

Følgende eksempel er laget til en tenkt kunde som ønsket seg fire hovedmåltider per dag og som er glad i brødmat, yoghurt og havregrøt, og som ønsket seg litt sjokolade på planen. Påleggene og middagsforslagene er bare eksempler, i ordinære planer fra oss lager vi valgene slik at man har «uendelig» med variasjonsmuligheter.

Frokost

Alternativ 1: Havregrynsgrøt med peanøttsmør
Kok opp havregryn og naturlig peanøttsmør i vann og la småkoke i 2-3 minutter. Rør oppi proteinpulver (gjerne med sjokoladesmak) mot slutten av koketiden. Krydre med salt etter ønske. Bruk gjerne kanel og/eller sukrin gold på.

Alternativ 2: Brødmat med valgfritt pålegg og proteinshake
To skiver grovt brød eller fire wasa sport knekkebrød med gilde ovnsbakt leverpostei, philadelphia light eller hvitost og syltetøy uten tilsatt sukker.

Lunsj

Alternativ 1: Yoghurt og mørk sjokolade
Et beger yoplait dobbel 0% gresk yoghurt blandet med et beger yoplait dobbel 0% vanlig yoghurt.
40g av din favoritt mørke sjokolade 🙂

Alternativ 2: Brødmat med ost og kjøttpålegg
2 skiver grovt brød eller fire wasa sport knekkebrød med vanlig hvitost og magert kjøttpålegg (kokt skinke, hamburgerrygg, roastbiff, kyllingfiletpålegg, etc)
Tips: Varm om ønskelig i ovn/mikro til osten smelter, og smør gjerne et tynt lag ketchup eller sennep på skiva.

Snack

Et eple eller appelsin eller en liten banan.

Middag

Middagsforslagene våre består av en angitt mengde kjøtt/fisk, ris/pasta/couscous/potet/etc, grønnsaker og saus, sammen med et oppskriftshefte med forslag til hvordan du kan tilberede dette. Her er noen eksempler på middager du kan spise på planen:

Kveldsmat

Alternativ 1: Bodylab proteinpannekaker med syltetøy
Visp sammen pannekakemiks med en passelig mengde vann, og stek pannekaker eller lag vafler av røren. Server med syltetøy uten tilsatt sukker som topping.

Alternativ 2: Omelett med ost og skinke, servert med brødmat
Grovt brød servert med omelett laget av 2 hele egg, skummet melk, vanlig hvitost og magert kjøttpålegg. Pynt med litt grønt (tomat, agurk, etc).

NB: i planene vi lager til kundene våre angir vi også hvor store mengder det skal være av hver av disse tingene, tilpasset hver enkelt kundes behov.

 

Hva så med kosttilskudd?
Du har sikkert lagt merke til at jeg ikke har nevnt kosttilskudd enda. Grunnen til det er at det ikke finnes kosttilskudd som gir signifikant (> 2kg) vekttap på lang sikt. Proteinpulver kan være en del av en kostholdsplan, slik du så i eksemplet over (men må ikke være det), og kreatin hjelper på muskeloppbygging, men for ren fettforbrenning er det ingen ting som fungerer nok til at det er verdt å bruke penger på.

COACHINGPAKKE

  • 4 uker online oppfølging
  • En-til en med personlig coach
  • Skreddersydd treningsprogram
  • Øvelsesvideoer
  • Skreddersydd kostholdsplan
  • Ferdig utregnede måltider
  • Oppskriftshefte m/forklaringer
  • Tilgang til lukket Facebookgruppe

kr 4,900

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 278 / mnd

COACHINGPAKKEVEGAN

  • Samme innhold som ordinær coachingpakke

kr 4,900

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 278 / mnd

COACHINGPAKKEMED PAR-RABATT

  • Samme innhold som ordinær coachingpakke x 2

kr 8,600

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 449 / mnd

EKSTRA OPPFØLGING

kr 1,900 – 10,800

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 232 / mnd

GAVEKORT

kr 500 – 4,900

Bestill nå

T-SKJORTE

Unisex

kr 249

Bestill nå