Vi hjelper deg å nå dine mål med skreddersydd trenings- og kostholdsveiledning

Les mer herKom i gang

Skreddersydd for deg!DelbetalingIngen bindingstid


OM COACHINGEN

STRONGBODY ONLINE COACHING PASSER FOR DEG SOM:


  • Er mellom 18-70 år
  • Ønsker å komme i form å få en bedre helse, enten om du er nybegynner eller vil trene deg opp etter et svangerskap
  • Ønsker mer energi og overskudd i hverdagen
  • Vil lære mer om kosthold, trening og det å mestre en sunn og balansert livsstil over tid
  • Ønsker målrettet trening mot fitness, politihøyskolen, opptak i forsvaret eller liknende
  • Ønsker å bli en råere versjon av deg selv
Les mer

Dr. Andreas N. Trønnes

Medisinsk ansvarlig


BLI KUNDEI DAG

REFERANSER

suksesshistorier


HVORFOR BRUKE STRONGBODY
OVER 8000
FORNØYDE KUNDERS RESULTATER
TALER FOR SEG SELV!

Kom i gang


FØR OG ETTER BILDER

COACHINGPAKKE

COACHINGPAKKE

Skreddersydd treningsprogram, kostholdsplan, samt 4 uker oppfølging hvor du sender inn dine resultater hver uke, så vi kan følge med på resultatene dine og eventuelt justerer planen din underveis for å sikre deg videre framgang.

kr 4,700

Les merBestill nå

COACHINGPAKKEVEGAN

kr 4,700

Bestill nåLes mer

COACHINGPAKKEMED PAR-RABATT

kr 8,400

Bestill nåLes mer

🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️ TACOFREDAG (og gjerne hver dag)!! Dette er min desiderte favorittmiddag uten noen tvil. Jeg tror nesten jeg kunne spist det alle dager i uken, men kanskje ikke på samme måte som i helgene med masse nachochips og ostedip inni👆🏼🌯 heldigvis kan taco lages på så mange forskjellige måter, og det er lett å lure inn litt smarte triks for å gjøre den litt sunnere👇🏼
.
🥩 bytt ut vanlig kjøttdeig med karbonadedeig
🧀 bytt ut vanlig revet ost med revet lettost
🧂 lag ditt eget tacokrydder istedenfor pose
🥄 bruk mager kesam istedenfor vanlig rømme
🌯 velg fullkornslefse
🌮 lag speltlompechips som skjell eller som nachochips
🥬 bruk mest grønnsaker
.
Men selvfølgelig, NYT fredagstacoen🤤 den er aller best! 💯
#taco #tacofredag #middag #middagstips #strongbodymat #coachkjos
...

127 0

ENDELIG #tacofredag 😁 På en #strongbody_no-plan kan du selvfølgelig kose deg med taco hver fredag om du vil 🌮⁣

Vil du vite mer om hvordan vår #onlinecoaching er lagt opp slik at du kan kose deg med god, næringsrik mat samtidig som du jakter på målene dine? 💥 Les mer via linken i profilen vår @Strongbody_no ! Bestill nå og start i Januar!⁣

Sjekk ut #StrongbodyMat for flere fristelser - og ikke glem å tagge oss i dine fredagstacobilder! 🌮 #suntoggodt⁣

Blir det taco eller julemat til middag i dag?🤷🏼‍♀️⁣
​⁣
​#matglede #kveldsmat #middagstips #matformuskler #muskelmat #sunnmat #matprat #mattips #sunnere #godtno #sunnlivsstil #enkelt #lett #hjemmelaget #måltid #kostholdsplan #matplan #treningsmat #desemberkos #matkos #førjul #førjulsmat#middagstips #fredagstaco
...

162 0

.
strongbody_no i ryggen hele veien!
.
💪🏻🤩 Å, som jeg gleder meg til å starte opp nye, motiverte kunder, og også fortsette oppfølgingen med de som har vært kunder en stund! ⭐️
Gleder meg til å være med å fortsette å knuse målene deres!
.
💥 Husk at det spisser seg til med bestillinger av coachingen nå, rett før jul og nyttår, så hvis du ikke har bestilt enda, vær smart og gjør det før julaften! Da er du sikret plass fra begynnelsen av januar! ⭐️
.
💥 Klikk på linken som ligger i BIO
👉🏻 treningsliv , for å lese mer om coachingen eller for bestilling ⭐️
.
Du kan også sende meg en mail,
👉🏻 liv@strongbody.no eller en DM hvis du har flere spørsmål
.
💥 Det skjer SÅ mye spennende nå, som jeg gleder meg veldig til å fortelle mer om! Så følg med!
.
Ha en fin-fin helg! 🎄☀️❄️🎄
.
#strongbody_no #coachkjos #strongbodymat #helse #trening #onlinecoaching #onlinecoach #komigang
...

61 2

.
Skammelig sen middag i dag, men takk og lov så er strongbody_no - planene fleksible, så jeg spiser middagen min som kveldsmat 🥗🥰
.
Grove pitabrød, stekt kyllingfilet i biter, salat og dressing. Superenkelt, men farlig godt! 🥰
.
#strongbodymat #coachkjos #nyter #kostplan #middag
...

63 1

FUEL YOU GOALS!⁣

Det er utrolig mange som legger inn flere titalls timer på trening i måneden uten å få resultatene de ønsker over tid. Enten målet f.eks er #vektnedgang , #muskelvekst, å bli #raskere eller alle 3 for den saks skyld🤷🏼‍♀️ Veldig mange av de jentene jeg coacher har tidligere trent over lengre perioder eller prøvd å spise sunnere uten å få ønsket effekt. Og det er KLART man mister motivasjonen da.⁣

Men det er IKKE umulig, du har bare ikke funnet din balanse ennå!⭐️⁣

Mange spør meg hva jeg spiser, hvor mye jeg spiser og om jeg spiser godis, drikker alkohol osv. Og som mange av vet så koser jeg meg rett som det er, men jeg trener hardt i tillegg og sørger for å få i meg næring kroppen min drar nytte av for mitt mål er muskelvekst og progresjon med treningen min. IT´S A PACKAGE DEAL! You can´t out-train a bad diet!💯⁣

For du ville vel ikke fylt diesel på bensinbilen din? Kroppen trenger næringen fra helt vanlig mat som ris, pasta, grønnsaker, meieriprodukter, frukt, kornprodukter, pålegg, egg, nøtter, frø, kjøtt, fisk osv. Også trenger vi å kunne kose oss med litt sjokolade på Lørdagskvelden eller å ta et avbrekk med en fest for oss som setter pris på sånt i livet.⁣

I stedet for å kalle mat #sunn eller #usunn så kan vi heller dele det inn i næringsrik mat, næringsfattig og kaloritett mat. Et eksempel på dette er avokado som både er næringsrik og kaloritett. En hel avokado er ca 200 kalorier og er KJEMPE sunn. En god kilde til fiber og sunt fett kroppen trenger. Mens 6 ruter melkesjokolade er også ca 200 kalorier og næringsfattig i forhold til avokadoen. ⁣

Så lenge vi har et 80/20 prinsipp med kostholdet vårt får vi en god balanse som i kombinasjon med trening gir det akkurat de resultatene du legger ned innsatsen for og gjør at vi kan senke skuldrene og nyte livet litt innimellom også. Og det er viktig! Du trenger ikke velge bort noe. Det handler om mengder og sunn fornuft.⁣

Dere som lurer på hva jeg spiser.. HELT VANLIG MAT❤️ #StrongbodyMat #CoachKamphaug⁣

Tips til hvordan man kan beholde sunne rutiner i julen i story!⁣

#Strongbody_no #kosthold #kostholdsplan #sunnmat #livsstil #sunnlivsstil #sunnhverdag #juletips #tine_sa
...

74 1

Lyst på noe godt? Om du ikke har prøvd denne enda så måå du prøve! 😋 Dette vil redde deg fra cravings, og er genialt når du ikke har tid eller ork til å lage mat! 👌😅
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Pannekakemixen blandes kun med vann og på få minutter har du nystekte pannekaker, vafler eller sveler som jeg pleier å lage. Sjokoladepålegget er himmelsk både på svelene og på brødskiva. 👊😍
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Siden disse produktene er uten tilsatt sukker og rike på proteiner, er det et perfekt alternativ til både frokost, lunsj, snacks eller kvelds! Enjoy! 😋
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Legg igjen en 🙌🏻 om du vil ha flere kostholdstips! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#nesoddentreningsstudio #sunnhelse #sunnepannekaker #bodylab #sjokoladepålegg #fysen #nedivekt #sunnmat #mattips #kjappmat #matglede #trening #helg "lystpånogodt #matglede #matprat #strongbodymat #matinspirasjon #natasjachantell #godtforhelsa
...

3 0

FUEL YOU GOALS!⁣

Det er utrolig mange som legger inn flere titalls timer på trening i måneden uten å få resultatene de ønsker over tid. Enten målet f.eks er #vektnedgang , #muskelvekst, å bli #raskere eller alle 3 for den saks skyld🤷🏼‍♀️ Veldig mange av de jentene jeg coacher har tidligere trent over lengre perioder eller prøvd å spise sunnere uten å få ønsket effekt. Og det er KLART man mister motivasjonen da.⁣

Men det er IKKE umulig, du har bare ikke funnet din balanse ennå!⭐️⁣

Mange spør meg hva jeg spiser, hvor mye jeg spiser og om jeg spiser godis, drikker alkohol osv. Og som mange av vet så koser jeg meg rett som det er, men jeg trener hardt i tillegg og sørger for å få i meg næring kroppen min drar nytte av for mitt mål er muskelvekst og progresjon med treningen min. IT´S A PACKAGE DEAL! You can´t out-train a bad diet!💯⁣

For du ville vel ikke fylt diesel på bensinbilen din? Kroppen trenger næringen fra helt vanlig mat som ris, pasta, grønnsaker, meieriprodukter, frukt, kornprodukter, pålegg, egg, nøtter, frø, kjøtt, fisk osv. Også trenger vi å kunne kose oss med litt sjokolade på Lørdagskvelden eller å ta et avbrekk med en fest for oss som setter pris på sånt i livet.⁣

I stedet for å kalle mat #sunn eller #usunn så kan vi heller dele det inn i næringsrik mat, næringsfattig og kaloritett mat. Et eksempel på dette er avokado som både er næringsrik og kaloritett. En hel avokado er ca 200 kalorier og er KJEMPE sunn. En god kilde til fiber og sunt fett kroppen trenger. Mens 6 ruter melkesjokolade er også ca 200 kalorier og næringsfattig i forhold til avokadoen. ⁣

Så lenge vi har et 80/20 prinsipp med kostholdet vårt får vi en god balanse som i kombinasjon med trening gir det akkurat de resultatene du legger ned innsatsen for og gjør at vi kan senke skuldrene og nyte livet litt innimellom også. Og det er viktig! Du trenger ikke velge bort noe. Det handler om mengder og sunn fornuft.⁣

Dere som lurer på hva jeg spiser.. HELT VANLIG MAT❤️ #StrongbodyMat #CoachKamphaug⁣

Tips til hvordan man kan beholde sunne rutiner i julen i story!⁣

#Strongbody_no #kosthold #kostholdsplan #sunnmat #livsstil #sunnlivsstil #sunnhverdag #juletips #tine_sa
...

72 1

reklame barebells.nor
Et par alternativer som er helt supre når tiden er knapp⏱
-
SMOOTHIE- friskt, godt og sunt også er det seriøst ferdig på under 2 minutter! Perfekt frokost for de som har knapp tid😄
-
PROTEINBAR- dette har jeg a l l t i d liggende i veska! Helt genialt å ha som et lite mellommåltid på farten. Nesten hver gang jeg er ute på ærrend bruker jeg lenger tid enn planlagt også blir jeg plutselig dødsulten, da er det genialt å ha en bar i nærheten for å dempe sulten litt😄
-
Har jeg ikke bar eller noe annet raskt tilgjengelig så ender det fort opp med dårlige valg i sultens hete, og det vil jeg helst unngå!🤭
-
#smartetips #quickfix #barebellsnorge #strongbodymat #strongbody_no
...

51 0

I disse desember tider kan det være deilig med et lett måltid! Hva med grønnsakspasta?🥦🥬 #mat #matplan #strongbodymat #kosthold #personligtrener #satsbjørvika ...

4 0