Eksempel på en dag med StrongBody-mat

Hva kan du spise på en StrongBody-plan, lurer du kanskje på? Er det sær mat du må i helsekost for å kjøpe? Bare kjedelig mat som du blir fort lei av? Mat som er vanskelig å lage? Er den dyr? Må du regne kalorier selv? Alt dette skal vi gi deg svar på i denne artikkelen.

Vi i StrongBody er opptatt av at planene vi lager for folk skal hjelpe deg å nå målene du har satt deg for trening, kropp og helse på en måte som er gjennomførbar for akkurat deg og ditt liv her og nå. Bare du er du, og ingen av oss er helt like, derfor kan to StrongBody-planer se ganske forskjellige ut.

I StrongBody sine kostholdsplaner pleier vi å sette opp 6-10 alternativer til hvert måltid, og alt er ferdig utregnet med mengder som passer deg og målene du har satt deg. Ingen regning selv er nødvendig. Vi tar hensyn til at maten skal gi deg det du trenger av alle viktige næringsstoffer, og samtidig skal den smake godt. Mengdene er beregnet ut fra på målene dine, enten det er å gå ned i vekt, bygge mer muskler, få mer energi og overskudd, få bedre helse, eller kanskje alle de tingene på en gang. Matvarene blir tilpasset dine individuelle ønsker. Tåler ikke gluten? Null problem, da lager vi planen glutenfri. Trenger plan som er tilpasset studentbudsjett? Null problem, da velger vi mest mulig billige matvarer. Ikke glad i å lage mat? Null problem, da syr vi sammen alternativer som er enkle å tilberede. Elsker å lage mat og trenger at maten er veldig spennende? Okay, da har vi mange gode og sunne oppskrifter til deg som gjør at du kan kose deg på kjøkkenet.

Allergi-tilpasninger, intoleranser og ting du ikke liker

Vi kan lage planene glutenfri, laktosefri, fri for egg, uten kjøtt, uten svin, uten melkeprotein, uten skalldyr, uten soya, tilpasset nøtteallergi og med eller uten kunstig søtning, alt etter dine preferanser. Vi inkluderer ikke mat du ikke liker, så du kan liste opp matvarer du ikke liker og slippe å få dem med. Du kan spise 3, 4, 5 eller 6 måltider om dagen, eller en mellomting, for eksempel 4 hovedmåltider og en snack.

Eksempel på måltider i en StrongBody-plan

Når vi lager matplan til deg får du den levert i appen vår, slik at du lett kan bla frem det du vil spise eller ta frem på butikken for å se hva du trenger å handle. Her er et eksempel på oppskrifter som kan inngå, der vi for enkelhets skyld viser frem bare 2-3 alternativer per måltid, mot 6-10 i en ordentlig plan. Vi har også utelatt tilberedningstipsene og mengdene i dette eksemplet.

Følgende eksempel er laget til en tenkt kunde som ønsket seg fire hovedmåltider per dag. Disse alternativene er bare eksempler, i en plan til deg ville alternativene bestå av ting du syns er godt, og som sagt ville det vært flere alternativer og ferdig utregnede mengder og grundige tilberedningstips.

FROKOST

Alternativ 1: Polarbrød (eller vanlig brød) med kjøttpålegg, gulost og majones

Alternativ 2: Havregrøt med smak av gulrotkake

Alternativ 3: Sjokolade og banansmoothie

LUNSJ

Alternativ 1: Proteinpannekaker med syltetøy

Alternativ 2: Brødskive med avokado og hvite bønner, pluss en proteinyoghurt

Alternativ 3: Wraps med skinke og pesto

MIDDAG

Her får man foreslått 50-100 oppskrifter, sammen med tips om hvordan man kan variere nær uendelig på egen hånd.

KVELDSMAT

Alternativ 1: Proteinpudding med vaniljesaus og bær

Alternativ 2: Bounty ostekake

Det er stengt for kommentarer.

Varen er lagt i handlekurven.
0 items - kr 0,00