Om å spise fort

De av oss som spiser fort har mer enn dobbelt så stor risiko for å være overvektige som de som spiser i normalt tempo. Vi vet ikke nøyaktig hvorfor, men èn av forklaringene er så enkel som at når du spiser fort rekker du ikke å kjenne at du er mett før etter at du allerede har spist for mye.

Hvis du spiser hurtig og har noen kilo for mye, gjør det til en vane å legge bort gaffelen mellom hver munnfull, og vær bevisst på å tygge maten noen ekstra ganger og bevisst senke tempoet på spisingen.

Dette er en enkel måte å slanke seg på, som ikke krever store forsakelser.

Gjør det også til en vane å vente 5-10 minutter før du tar porsjon nummer to. Ved å la maten synke litt rekker du å kjenne om du virkelig trenger mere mat. Kanskje du egentlig er mett.

eple med målebånd og vekt

COACHINGPAKKE

  • 4 uker online oppfølging
  • En-til en med personlig coach
  • Skreddersydd treningsprogram
  • Øvelsesvideoer
  • Skreddersydd kostholdsplan
  • Ferdig utregnede måltider
  • Oppskriftshefte m/forklaringer
  • Tilgang til lukket Facebookgruppe

kr 4,900

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 278 / mnd

COACHINGPAKKEVEGAN

  • Samme innhold som ordinær coachingpakke

kr 4,900

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 278 / mnd

COACHINGPAKKEMED PAR-RABATT

  • Samme innhold som ordinær coachingpakke x 2

kr 8,600

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 449 / mnd

EKSTRA OPPFØLGING

kr 1,900 – 10,800

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 232 / mnd

GAVEKORT

kr 500 – 4,900

Bestill nå

T-SKJORTE

Unisex

kr 249

Bestill nå