Led tankene bort fra smerten i musklene når du trener

Tidligere har vi skrevet mye om at du skal konsentrere deg om å kjenne at du bruker riktig muskel når du trener. At du skal ha «kontakt med musklene», som man sier. Og dette er veldig viktig — man har målt at det leder til økt aktivering av den aktuelle muskelen, og slik økt aktivering leder i sin tur til økt muskelvekst.

Start alle settene med å virkelig konsentrere deg om muskelen du trener, skvis og få hver repetisjon til å telle. Hvis du gjør dette riktig, kommer det mot slutten av settet til å begynne å gjøre veldig vondt i musklene du trener, og da bør du føre tankene over på noe annet, noe utenfor kroppen din. Ellers klarer du ikke å presse deg så hardt som du skal.

Et lurt triks er å lage deg et indre bilde av deg selv etter at du har nådd et av målene dine, og så fokuserer du på dette bildet når det er som vondest under settet. Da klarer du å presse deg hardere.

COACHINGPAKKE

  • 4 uker online oppfølging
  • En-til en med personlig coach
  • Skreddersydd treningsprogram
  • Øvelsesvideoer
  • Skreddersydd kostholdsplan
  • Ferdig utregnede måltider
  • Oppskriftshefte m/forklaringer
  • Tilgang til lukket Facebookgruppe

kr 4,900

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 278 / mnd

COACHINGPAKKEVEGAN

  • Samme innhold som ordinær coachingpakke

kr 4,900

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 278 / mnd

COACHINGPAKKEMED PAR-RABATT

  • Samme innhold som ordinær coachingpakke x 2

kr 8,600

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 449 / mnd

EKSTRA OPPFØLGING

kr 1,900 – 10,800

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 232 / mnd

TRENINGSPROGRAM

kr 1,500

Bestill nå

➝  Delbetal fra kr 198 / mnd

GAVEKORT

kr 500 – 4,900

Bestill nå

STRONGBODY WEEKEND

kr 3,500

Les mer

T-SKJORTE

Unisex

kr 249

Bestill nå