Bestill coaching ›

kartleggingsskjema-matplan

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_custom_heading uncode_shortcode_id=”676823″]Kartleggingsskjema[/vc_custom_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text uncode_shortcode_id=”293083″]Svar på spørsmålene i følgende skjema, og pass på å få med alle ønsker og opplysninger som kan være relevante for oss.

Svar kort og presist i den grad det lar seg gjøre.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text uncode_shortcode_id=”222028″]

MÅLSETNINGENE DINE

MOTIVASJON, VILJESTYRKE, FORVENTNINGER og TIDLIGERE ERFARINGER

0
0

TRENINGSBAKGRUNN og NÅVÆRENDE FORM

Vi må vite hvordan du trener eller hva slags aktivitet du holder på med hvis vi skal få til en riktig matplan.

Om du ikke trener for øyeblikket, for eksempel av helseårsaker, skriv litt om det også.

DIN LIVSSITUASJON

0

SØVN & STRESS

HELSESITUASJON, SKADER, ALLERGIER, INTOLERANSER

PREFERANSER for KOSTHOLDET

* Proteinpulver kan virke litt ekstremt for noen, og mange er kanskje fristet til å krysse vekk proteinpulver fra listen. Men faktisk er det slik at gjennom å være villig til å drikke proteinpulver så får man mulighet til å spise mer vanlig mat utenom. Uten proteinpulver må man i stedet spise mer proteinrik mat utenom, som kjøtt, fisk eller magre meieriprodukter, og dermed får man litt mindre handlingsrom i planen.

Dessuten: selv om du ikke liker proteinshaker kan det hende du liker proteinpulver i pannekakerøre, grøt og slike ting

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Varen er lagt i handlekurven.
0 items - kr 0,00